En lista på året 2010

En punktlista över året 2010.

Januari Månad

  • Träffade en underbar kille
  • Hundträningarna gick bättre än någonsin
  • Insåg att livet är för kort
  • En ruskig kall vintertid
  • Många kvällar i pagla blev det

Februari Månad

  • Blev kär
  • Kom in på krogen för första gången, behövde inte visa leg. Tack och lov.
  • Åkte till Klinten

Mars Månad

  • Denna månad bestämde jag mig för att debutera i lydnadsklass I i Maj. 2 månader intensiv hundträning väntade.
  • Min privata hundtränare hjälpte mig dag som natt med huden. Stort tack.

April Månad

  • Tränade hund som en tok
  • Tänkte mycket kring min 18 års dag.
  • Var och firade min pojkväns mamma som fylle år!

Maj Månad

  • Fyllde 18 år, med mina syskon (Är trilling)
  • Debuterade i Lydnadsklass I
  • Var ut på korgen för första gången LAGLIGT.
  • Tränade på lite smått efter debuten.

Juni Månad

  • Fick sommarlov
  • Börja hjälpa till på firman
  • Tränade mycket hund
  • Börja simträna med hunden

Juli Månad

  • Tillbringade några dagar på Aldersjön
  • Var på Kirunafestival och jobbade
  • Jobbade på lite på firman
  • Skogsplantering (aldrig mer!)
  • Var på några basket träningar och lattja bara, skitkul
  • Hundträningarna flöt på

Augusti Månad

  • Skolan började igen
  • Jobbade lite smått på firman
  • Börja små tjata om en till hund

September Månad

  • Tränade hund lite mindre, skolan och firman tog det mesta av tiden

Oktober Månad

  • Tar kontakt med världens bästa uppfödare (där min hund kommer i från)
  • Far och hämtar en till hund vid namn Mickie
  • Började ta tag i hundträningen lite mer än vanligt, i mina tankar
  • Var på firman otroligt mycket denna månad
  • Börjar träna drag med hunden

November Månad (Denna månad)

  • Ber snällt min syster att få träna hennes hund. En rolig utmaning att ge sig på
  • Tränar smått systers hund
  • Tränar drag med hunden (min)
  • Många tankar går till min F.
  • Träningschema börjas göra för båda hundarna
  • Julbord med min pojkvän och hans mamma + hennes sambo

Så här har mitt år sett ut i korta drag.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0