En liten lista

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Ja, av lycka!
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Tror inte det
Saknat någon? Ja

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nejdå!
Hånglat med nån riktigt ful: Nejdå, jag väljer bara snygga killar ;)
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nejdå
Gjort något riktigt dumt? Det har jag säkert gjort
Gjort något du verkligen ångrar? Nej, jag gör inte saker som jag ångrar
Åkt ambulans? Nej inte än :)
Gjort nåt olagligt? Nej, jag är en laglig kvinna!
Fått din mamma att gråta? Nej, jag är mammas ögonsten
Slagit ner någon? Ohnej
Skämts över dina föräldrar? Nej
Sagt jag älskar dig och menat det?  Till min trogna hund, Ja.
Tar du droger?  Nej, är du sjuk i huvudet?
Dricker du? Ibland, men inte ofta
Vilka kläder sover du i?  Som Eva och Adam
Vad hatar du verkligen ? Hata är ett hårt ord, men det finns en del saker
Är du ensam nu? Japp, men snart kommer min älskling
Vill du gifta dig? Ja innan jag skaffar barn
Vill du ha barn?  Ja, om något år

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Min pojkvän
Såg dig gråta? Min trogna hund
Fick dig att gråta? Livet
Du delade en dricka med?  Oj hur ska jag minnas sånna ting?
Du gick på bio med? Min pojkvän, min kompis och hennes pojkvän
Skällde på dig? Min syster
Sa någonting till dig och vad var det? Minns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0